Mbank online, czyli nowoczesny serwis transakcyjny

Home / Bankowość / Mbank online, czyli nowoczesny serwis transakcyjny

 

W mediach mBank promuje się jako najnowocześniejszy i najbardziej mobilny bank działający w Polsce. Potwierdzeniem tego sloganu miało być wprowadzenie w ostatnich miesiącach nowego serwisu do zarządzania kontem online. Czy to się udało?

Większa funkcjonalność

Dotychczasowy mBank serwis transakcyjny cechował się bardzo dużą intuicyjnością, która pozwalała obsługiwać konto nawet osobom nieszczególnie obeznanym z bankowością internetową. Po zmianach ta funkcjonalność, intuicyjność oraz przejrzystość zostały jeszcze bardziej rozbudowane. Dzięki temu korzystania z serwisu może nauczyć się każdy bez obawy, że przypadkowo zaciągnie kredyt lub wyśle pieniądze do niewłaściwej osoby. Co ważne, zmiany zostały dostosowane na wszystkie platformy – ta samo prosty w obsłudze jest serwis internetowy dostępny z poziomu przeglądarki komputera, jak i w mobilnej aplikacji na telefon.

Dokładniejsze zabezpieczenia

Innowacyjnością wprowadzoną przez mBank było autonomiczne zwiększenie zabezpieczeń konta, które lepiej chroniły pieniądze klientów. Wraz z pojawieniem się nowych przepisów wymuszających podwójną weryfikację podczas logowania, mBank serwis transakcyjny przedstawił możliwość prostego uwierzytelnienia za pomocą aplikacji. Obecnie aby zalogować się na konto nie tylko trzeba wpisać dane logowania, numer klienta oraz przypisane hasło, ale również potwierdzić dodatkowo swoją tożsamość kodem SMS albo przez sparowaną z kontem aplikację. To udogodnienia, które jednocześnie czynią bank jednym z najbardziej bezpiecznych na polskim rynku.